Åh nej?

Har haft en mindre rolig natt då Lilleman varit febrig. Är det nog lite smått ännu så ska snart bege oss till Skurup å handla alvedon för den sista togs inatt. Hm , så ringde svärmor o bad oss/mej passa leos faster hela helgen. Tyvärr är jag inte jätte road av att ta hand om två barn hela helgen då Emil först ska jobba på lördag sedan på grisfesten jag tackade nej till (ångrar det nu) O dagen efter är han nog inte till mkt hjälp , man vet ju själv.....
Suck , detta var inte alls vad jag planerat . . . Men , där är inte o gorra . Svärmor ställde upp så mkt med körning & passning när jag tog körkort så det är ju inte mer än rätt att jag hjälper henne nu . . Eller?

Har räknat ihop räkningar och ätit frukost , numera äter jag ju också gröt till frukost å det är jummie ! :)
Ja , svärmor ringer snart sedan kör vi till Skurup o handlar , inte lika fint väder idag ? =(

Hur är vädret hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0