ÄNTLIGEN

Detta kanske har hänt tidigare här på blogg.se, men jag har inte varit med sålänge här så detta var min första gång. Måttligt irriterande har det iaf varit, men skönt att det ÄNTLIGEN funkar. :)

Så vad har hänt under tiden?Inte allt för mkt får jag väl medge.
Var och fick min p-spruta igår, en aning försent men hon trodde inte det var ngn fara. Ville jag vara på säkra sidan skulle jag ta ett Gtest om ett tag.
Efter det var jag och Leo o tog en snabb kopp. Jag stog givetvis för kaffedrickandet medans Leo stog för busandet med Fannie. Sedan tog vi en promenad för Leo var supertrött och jag hade inget emot att promenera i solen ;)
Gick o mötte min lillebror och sedan gick vi o handlade onyttigheter.

Har tryckt i mig alldeles för mkt socker & kalorier o allt vad det nu heter på sistone. Usch, det är INTE bra. Fattar inte varför jag inte kan låta bli..? Hemskt med detta fördömda jekla sug efter mat, socker, mat o SOCKER!
Blir tokig. Hur ska jag kunna gå ner mina sista 5 kilo på dethär viset?! Ahhh.

Leo har börjat sova lite längre nu när man ställt klockan till sommartid (underbara sommartid) Nu sover han till 8.00/8.30 istället för 7.00/7.30 + att han oftast sover hela natten. Det har jag längtat efter. Underbart att äntligen få sova lite! :)

Har fantamej gått o blivit förkyld igen. Det är inte klokt, jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Blev ju frisk för en vecka sedan bara. SUCK! Trodde att jag skulle få öroninflammation med igår för det slog lock för öronen stup i kvarten hela dagen.

Lägger in bilder snart på mitt lilla bustroll. Men ska dricka mitt morgonkaffe först!

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

aprilskämt ^^

2008-04-01 @ 09:35:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

aprilskämt ^^

2008-04-01 @ 09:36:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Sanna

söt blogg
Skönt att blogg.se funkar nu igen, tråkigt att det inte blev något byte bara .:(

2008-04-01 @ 09:39:25
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Isabelle

vilken sötnos du har. ja visst blir man tokig på detta sötsug. Jag har samma problem. usch! ha en bra dag!

2008-04-01 @ 11:42:40
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0