Både glad och lite smått tankespridd......?

Lillkillen har sovit i snart en timma. När han vaknar har jag tänkt att han skulle få ny blöja och sedan får vi gå ner o hänga upp lite tvätt, sedan köra och handla lite middag. Blev ingen grillning idag (buhu), min man är jätte förkyld(vilket innebär massa "tyck-synd-om-mig" haha) så han ville inte grilla. Okajdå, han föreslog curryfalukorv istället, helt klart på godkänd-listan det med :D

Är en aning tankspridd (idag åxå). Vet inte vad det är med mej ? Har varit så fruktansvärt lättirriterad , stingslig och nere de senaste dagarna. Kan det bero på att min kropp inte riktigt tolererade soppdieten? Fast när jag tänker efter var det såhär innan den också  >.<  Usch , hoppas det går över snart !

Har sådan panik över att det är så snart Leo börjar dagis. Min lilla kille ! Men han kommer säkert få jätte kul på dagis , få en massa kompisar att leka med å inte bara hänga med morsan ;) Jag har alltid varit positiv till dagis och är fortfarande. Tycker de ska börja ganska " tidigt " för känns som det blir lättare då. Om de inte har fått in den vanan att alltid vara med mamma, tror de blir socialare o så om de får träffa små i sin egen ålder ofta. Men sen ska det ju inte vara för tidigt heller, för då kan det göra motsatt verkan.

Jag vill utnyttja tiden som är " kvar " på allra bästa sätt. Utflykter & bus & mys ! :)
Någon som har tips på olika aktiviteter för mej och min 9 månader gamla bebis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0