Carena eller Teutonia ?

Har hittat två vagnar jag vill ha till Leo nu. Den ena är en Carena Sprint o den andra är en Teutonia Timmy. C är betydligt billigare då det lutar åt dens håll därför det var den jag ville ha från början,
den är ju så  v a c k e r  & m j u k  &  g o s i g :)  Perfekt till Lilleman ! Snart ringer de nog från Babyhörnan o berättar vad Carenan kostar. Fick bara vad den kostade -07. Men vill veta säkert. Sedan ska jag ringa till E o berätta ! Hoppas han också vill köpa den ! Verkade iaf så igår när han kollade i katalogen o letade vagn till L för fullt. Nä nu ska jag försöka muntra upp min älskling. Han vill inte riktigt vara glader ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0