Dagens planering :)

Just nu kokar jag lite fullkornsris. Tänkte göra som mamma sa :) Plus att jag gör lite snabbmackisar till Lilleman så får han makaroner&köttfärsås! Blir han glad!

Leo är verkligen en rastlös liten grabb , två sekunder är en leksak rolig sedan ska han ha nytt. Tänkte göra som så att jag bytar ut de sakerna han har på rummet med de han har här nere . För han är ju typ aldrig på sitt rum. Då blir det ju "nya saker" han får leka med här nere ;)
Tänkte slänga in en del bilder ikväll också , har inte tid nu.

Å ikväll ska jag verkligen få iordning här hemma. Har tänkt tvätta upp all tvätt , så det blir en lång kväll . Vår tvättmaskin är ju inte den snabbaste , men vi har en . Det är det viktigaste ! :) Plus att jag har tänkt rensa bland papper å sånt . Allt småskit man annars inte hinner sätta sig ner å göra. Som sagt blir "uppesittar-kväll" ikväll. Pust , jag som hatar att gå å lägga mej sent :) Haha..

Nej nu ska vi luncha lite , min pojke å jag. ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Sista dagen idag. Bara att kämpa på. Jag och min sambo kommer köra den här dieten nästa vecka är det tänkt. Så kanske överöser dig med frågor..hehe. Ha en härlig dag i solen. Själv ska jag ut till kolonin nu. Oväntat va? Hihi... kram

2008-04-22 @ 15:09:23
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0