Dagispaniken!!!

Jag har ätit mitt SISTA dietmål , det blev ris + soppa & grönsaksröra + en knäckemacka. Låter nog som mkt mat men man orkar knappt ngt av det. Det var mest för att få i mig lite variation å inte bara soppan bara. Men man måste ju äta lite av den med =/
Har precis kollat på desparate housewifes, åh oj vad jag kommer följa denna säsongen känns det som ! :D

Har ju som sagt tvätteri framför mej, ska alldeles strax ner. Blääääää. Får se hur länge jag pallar, är dödstrött ! *pust*
Gick ju till Skurup förut å det fick jag ångra senare, för fytusan vad det blåste ! Höll på att lägga mej pladask av utmattning, uppförsbackar och motvind hela vägen hem! Så tyvärr har det inte funnits ngn som helst ork till träning. Den där "rundan" tog verkligen kål på mig.
Men, bara att hoppas att det ger bra resultat iaf. Man ska ju inte över anstränga sig fick jag lära mig i måndags.(när jag sträckte lårmusklerna!)

Min son har blivit otroligt svårsomnad. Han somnar först hur bra som helst, sedan efter runt ½ timme-timme vaknar han o har väldiga svårigheter med att komma till ro.. Hm, kan bero på hans brist av middags-sovandet. Idag sov han en halvtimme. Är det verkligen normalt? Vissa dagar kan han ju sova nästan 3, inte på en gång men sammanlagt.. =/ Bättre lycka imorn?

Påtal om min son... Han ska börja på dagis om TVÅ MÅNADER. Visst känns det skönt att få komma ut i sociala livet å jobba igen å så, men han är ju så liten.. Låter säkert jätte glyttigt men åhh, min älskling. Ska han verkligen vara ifrån mej 8 timmar om dagen? Tanken känns skrämmande. Men, det är säkert något alla föräldralediga känner när det väl kommer till den dagen då de ska skolas in. Ska få ett datum nu i veckan.
Jag har ju gått och längtat efter att få börja jobba men nu, när det väl kommer till kritan så blir jag vettskrämd !
Usch, nä det kommer säkert gå jätte bra, min piratbebis som är så social och glad av sig kommer säkert klara det gallant. :S
........Gud va jag känner mej fånig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du jobba med?

2008-04-27 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0