Dålig dag idag.

Jag är inte alls på topp.
Jag är jätte avundsjuk & irriterad på att E får sticka iväg o grilla å jag inte kan.
Jag är gottesugen men kan inte äta något annat än dendär jävla soppan å bananer.
Jag är rastlös men har ingenting att göra förutom att vika tvätt . Woow.
Irriterad på att E varit borta hela dagen å kommer vara borta hela kvällen den dagen han är ledig.

Blir så ledsen på att jag inte har vänner som ringer o frågar om vi kan komma o grilla, vill sticka ut o hitta på ngt el som kommer hit o hälsar på. Känns som jag måste "tvinga å truga" de få jag har att umgås. Vill bara krypa under täcket å gömma mej. Känner mig verkligen ensammast i världen.
Usch , idag är jag ledsen. Sånna här dagar saknar jag att ha vänner som muntrar upp en....

Vilket toppen inlägg detta blev då (inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0