dietdag 2 : grönsaksdagen =/

Det är bara dag 2 av 7 och jag längtar redan efter att få äta min egna "normala" mat. Det var svårare än jag trott dethär med att gå på soppdiet. Jag är verkligen inte ngn bantar människa , jag älskar mat , älskar att laga mat å äta mat . Finns ju inget bättre än en härlig rejdi husmanskost ! Eller att få pröva nya rätter. Plus att man skulle äta den till frukost också , det tog emot. Åh ,  det var så svårt att inte smaka av Leo's gröt å macka. Grr =/ Men går jag ner ett par kilo av dethär kan det nog vara värt det . Det är bara att bita i det sura äpplet och stå ut.

Min sambo hade lite göre med Leo igår, haha. Jag gick å duschade när han kom hem från jobb , när jag kom ner sa han "Tar du din son nu, han är ju överallt å ingenstans ! Haha!" :) Jag svarade bara med att om han förstog varför jag var så trött nu förtiden? För Leo ger oss inte en lugn stund nu förtiden. Han ska busa busa busa. Men jag är oerhört glad att han sysselsätter sig själv så duktigt för det mesta.
Även om det är hyss han sysselsätter sig med , haha.
Men, hur ska man annars upptäcka världen?!

Tycker min son passar så förbannat bra i marinblått. Han har en marinblå body & ett par marinblå mjukbrallor till det ett par alldeles kritvita sockar. Han ser så stilig men ändå mjukis ut :) Annars brukar man säga att man inte ska ha vita stumper till mörka byxor, men på min Leo är det super sött !!
Måste verkligen handla nya kläder till den herren, tycker jag säger det varje månad. Men han växer ju som baré den ! Så det blir H&M när cashen trillar in !

Idag ska vi till Tomelilla är det tänkt , lämna grejor till Nissan. Kanske ta en fika med Jennie också? Får se. Leo är ju inte frisk ännu så får se helt enkelt!

Nä nu ska jag ta min son innan han välter ner PS2et..!

En tjej frågade om jag hade skrivit förlossningsberättelse, är det ngn mer som är intresserad av det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0