dietdag 3 : frukt & grönt-dagen

Har precis slängt i mig lite soppa , men ska nog ta lite mer. Inte så mättande tyvärr! Så då var jag inne på tredje dagen. Ger mig FAN på att jag ska klara av att hålla mig på soppa dessa 7 dagar! Ger det resultat är det ju verkligen värt det.

Idag blir som sagt en massa att göra. Och till sist vill jag slinga mitt hår ikväll när Miniprinsen somnat för natten. Innan dess är det nog inte ens till att fundera på :)

Det är en jekla skillnad på att vara mamma NU å när han låg still på en filt o gurglade. Nu har jag fullt upp exakt HELA TIDEN. Samtidigt som man är helt slut varje kväll nu så är det så himla skoj att få tillbringa dagarna tillsammans med min älskade buse. Man sitter då inte still alldeles för mkt HAHA.. :D

GÖRA IDAG:
*Göra mellis till Mej & Piratbebisen som vi ska ha med oss.
*Duscha å snygga till oss !
*Köra till Tomelilla träffa Marika
*Träffa Sofie
*Köra å hämta Lillebror 15.30
*Handla mat
*Hem å "göra mat" , äta iaf. :)
*Busa & natta Piratbebis ;)
*Slinga håret

FY.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då blir han stora killen ju ;)
tänkte bara fråga lite. om jag har förstått de rätt så har du körkort? "köra till tomelilla" då undrar jag hur du hann medde i graviditeten?:P

2008-04-18 @ 15:15:21
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

Tack så mkt =)

2008-04-18 @ 18:26:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0