Dietdag 4 : banan & lättmjölk dagen ;(

Jag är kluven , det känns som att jag inte gått ner ngt ännu , men samtidigt känns magen ngt mindre? Usch , tänk om jag inte lyckas gå ner ett jota? Så besviken jag skulle bli.. Men det är tre dagar kvar , tränar jag & motionerar ordentligt kanske jag lyckas !

Idag är det som sagt banan & lättmjölks dagen. Jag ska dricka 5-8 glas lättmjölk & äta 5-8 bananer. Det värsta är ju att det är det enda (förutom soppan) som jag får lov att äta idag. O självklart blev vi bjudna på grillfest , är det inte underbart? Frestningarna kommer från alla håll å kanter. Det börjar bli riktigt tufft dethär..

Min son sitter o leker med dammsugaren , han har knappt sovit en timme idag . Har försökt få honom att sova nu en bra stund , men som sagt utan resultat . Bara att hoppas att hans humör inte sviker senare då . För jag känner att jag har ont om tålamod idag.
Fastän solen skiner är jag inte på topp alls... Jag vill få äta gott , allt handlar om mat . När det är sol vill man fika ute , grilla , äta glass osv osv.. Finns inte stopp för mitt sug. Gud , vad jag hatar att banta !

Nej nu ska jag gå å vara deprimerad ngn annan stans. Eller kanske låta min son muntra upp mej. Fast han har fullt upp med dammsugaren fortfarande... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0