Dietdag 5 : nötkött & grönsaker + soppa

Om en stund ska jag träna , om jag får. Men det ska nog gå bra , annars får jag vänta till Leo vill ta en tupplur. :)
Leo vaknade tidigt idag , halv 7 , antagligen för att det blir så himla ljust här inne . BLEH ! Det är det värsta med den underbara sommaren , morgarna , eller den tidiga morgonsolen så att säga. Jag älskar däremot att vakna till fågelkvitter o solsken . Men inte vid 6 - 7 tiden , haha.

Idag bär det av till Äsperöd , igen . Var där igår på en kopp kaffe med. Idag ska vi på second hand i Sjöbo o kolla tänkte jag . Det är super , kan man köpa mera på en gång ! Ska köra 740 idag , love! Byta ju till oss en 740 mot 4hjulingen å vår skot-940 ! Toppen , i denna är där baslåda , slutsteg å hela kittet , träratt t.o.m ! :) Ska bli gött o glida runt en sväng i den !

Idag ska jag äta 280 - 340 gram nötkött , grönsaker o soppa , så till lunch blir det nötfärs med grönsaksröra ! MUMS.

Nej nu ska jag se om det finns tålamod nog hos min son så att mamma får träna! Bara imorgon kvar också på dieten ju. LÄÄÄÄÄÄNGTAR !! Sedan är det vägning :S
PussÅhej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för din kommentar! :) Är spänd på resultatet av din diet, om den funkat kanske man skulle testa? :) Fast jag har alldeles för dålig självdisciplin haha. Ha en bra dag!

2008-04-21 @ 09:52:47
URL: http://johannabohlin.blogg.se
Postat av: Erika

Duktig du är. Ska bli roligt att se hur mycket det har gett. Är som sagt lite sugen själv :) Lycka till med de sista dagarna nu..heja heja!

2008-04-21 @ 17:21:05
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0