en liten liten busunge... :)

min son verkar både piggare å gladare idag , just nu står han och busar , står o river ner saker från vardagsrumsbordet! varje gång ja säger "neeej" säger han "aaaaa" å flinar stort haha.. hans glada humör kan bero på att han sov hela natten ända till halv 8 :) Då blev mamma glad! Inte emil haha, han försov sig ända tills Leo vakna å han brukar gå upp vid 5 - 6 tiden *OPS!*

ska snart göra min dietsoppa , glömde helt bort det för jag var så FRUKTANSVÄRT trött!! Men orkade faktiskt se DH, å det är jag glad för! Vilket avsnitt , nästan så jag tuda där på slutet. hade aldrig klarat lämna min plutt , usch å fy!


Nä nu ska jag gå o koka soppan o koka kaffe!
PUSS Å HEJ.

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt liten kille du har..lycka till med allt!

2008-04-16 @ 10:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0