Fortfarande bara dag 3

Jag har fuskat , men det var så jäkla behövligt kan ni tro ! Har ju varit i Tomelilla hela långa dagen i stort sett ,
men jag glömde ta med mina förbannade grönjölingar =/ Så det fick bli en pasta sallad UTAN DRESSING , med mörkt bröd . FY TUSAN VILKET GOTT BRÖD DE HADE ! Nästa gång måste jag fråga var de köpt det ngnstans!?
Åh , my good så gott det var.. Speciellt att få äta riktig mat. Med tuggmotstånd... ;)
Men nu är det slut med fuskeriet . Nu kör vi stenhårt på soppan , den står här och svalnar brevid mej , ser ut som denna omgången soppa blev godare? Återstår att se.

Ska slinga håret efter att jag ätit , sedan torka golvet tänkte jag , ifall att min sambo inte känner sig så värst social?

Åh , just det , Leo's vagn blev hjullös idag. Skit också. Tappade ena bakhjulet precis vid bilen (som tur är) och det är ju bara lovely (läs ironi) Plus att ramen "knölar" . Just nu när jag verkligen går in för att gå ner i vikt . Ja men självklart ska vagnhelvetet gå itu då. UNDERBART!
Tur i oturen är att det närmar sig dagen vi ska köpa ny vagn , för om jag inte minns fel sa min sambo att vi skulle ta det nästa löning , vilket är nästa vecka :D

Nu ska jag mysa med min soppa framför Talang 2008. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0