frågor & svar

Anonym om snålt med tid..

hur gammal är lillasystern?

IP: 81.235.149.9

2008-apr-27 22:13
Anonym om Dagispaniken!!!

vad ska du jobba med?



svar på fråga 1 :
hon är tio år.

svar på fråga 2 :
jag ska jobba som lagerarbetare i ett år , sedan plugga färdigt till billackerare.



Jaha, då satt man här igen o skrev . Har haft dåligt me lust till att blogga. Vet inte varför men känns inte så meningsfullt :) Aja, skriver lite då o då !

Hmm... Ska karren titta på hus idag. Tydligen skulle han göra det själv. Som vanligt då alltså , beter sig som om det bara är han som ska flytta ! Blir så förbannat trött på hans tankesätt ! Allt går i en jäkla berg o dalbana.. Igårkväll var allt supermysigt , sen tar allt bara tvärvändning!
Tur man har sin lilla prins , kryper runder här nu o tränar på att säga pappa :) Han är för go min plutt !

Idag har jag inte den blekaste aning om vad vi ska göra. Var å storhandlade igår. Fyllde hela vagnen o plus en korg =) Men nuså har vi mat hemma iaf. Ska bara till Coop o handla barnmat , fick en rabattkupong , toppen !

Nej nu ska jag se om vi kan hitta på ngt idag ? Det är ju så vackert väder ute ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0