"Godmorning" sunshine ! :D

image102

Oj, vilket toppen humör jag blev på nu !! Igår ringde Babyhörnan o sa att Carena sprint inte såldes i sverige detta året. M E N  jag hittade en internetbutik som säljer dem för 1995 och fraktfritt då beställningen är över 500 :) SUPER!! Blev såå glad, sambon är på kurs så jag vågade inte ringa o berätta men har skickat iväg ett mess att han ska ringa så fort han kan ! Oh, jag vill verkligen ha den, den är så tjusig o gosig.. Det allra bästa är ju att det är inom E's "normer" han tyckte 2200 var bra, och 2995 var dyrt. så då kan denna inte vara bättre: snygg , ser bekväm ut och är billig. T O P P E N!

Nu ska jag byta blöja på min son, sedan vet jag inte riktigt vad vi ska göra? Återstår att se..

Jag återkommer.../PUSS sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0