Gungat för första gången !

Min son somnade precis innan vi kom till bilen efter en promenad med Sara o Casper. Blev inget Tunnby idag, för tydligen var hon tvungen att hjälpa någon? Aja, se om det blir bättre lycka på fredag.. Leo har iaf fått gunga för första gången och han  ä l s k a d e  det. Skrattade med sitt Janne Långben-skratt som jag bara älskar att höra, kan inte låta bli att skratta själv då, haha ;)
image114


 ♥ 

Han ligger just nu o nannar i bilbarnstolen, min gullunge. Hoppas att han sover en bra stund så att han är utvilad o vill busa sen :) Funderar på att träna men är så jekla irriterad för det blivit klydd med mamma. Åh, varför ska alltid ALLTING klydda?! Blir så förbannad!! Aja får ta o göra lite kycklingsallad o se om man blir på bättre humör med lite mat i magen. Annars fixar nog Leo så att man blir glad när han vaknar!

Känner mig så trött på att vara tjej nu också. Jag vill slippa klaga, slippa vara irriterad inombords, för det gör att man sänker varandra! Varför ska man behöva vara den som alltid måste säga "kan du ta honom när jag..." blablabla.. Vill inte vara "tråkiga-morsan som bara klagar" hela tiden. Jag vill vara sprudlande glad och hitta på saker tillsammans, som en familj. Usch, hoppas minisemestern gör underverk för vårt förhållande...
Hade man bara gett sig fan på att vi tar hand om Leo gemensamt från början så tror jag att allt hade varit annorlunda. Om man inte hade varit så jekla dum o "tagit ifrån dem ansvaret" när man sa att -nä men jag kan ta han, jag kan göra de o de o de.. Det är inte bara deras fel egentligen. Man har varit med hela tiden själv och utan att vara medveten om det har man själv varit stor del till hur man lever idag. Så är det iaf här.
Hur är det hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0