Han har blivit så stabil!

Jag och Leo har precis käkat frukost.. Var så fruktansvärt trött idag när jag blev väckt av en viss spralleman som hållt mamma vaken en hel del inatt =/ Ville inte sova i sin säng, så för ovanlighetens skull fick han sova hos mamma o pappa. Det är inte ofta det går .. Men det var mysigt ända tills han skulle busa med att försöka krypa nerför kanten.

Fick precis springa o ta Leo, han hade ställt sig upp mot "armarna" på träningsmaskinen. Dt tycket inte mamma om eftersom det minsta han vinglar så börjar de röra på sig o då kommer han med all säkerhet att trilla. Han får utforska en HEL DEL och får slå sig o känna vad som går och inte går. Men vissa grejer är ju bara "dömt att misslyckas"  Det är inte klokt vad stabil han har blivit på ingen tid alls. Han klarar ställa sig upp mot allt i princip som tex. toastolen, vardagsrummet å leksakslådor osv osv.. Massa koll får man ha på honom hela tiden! :)

Nej nu ska vi kela lite och mamma ska få dricka lite morgonkaffe.. :)
Puss å hej..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tävling i min blogg! Chans att vinna ett presentkort värt 300 kronor =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment

2008-04-14 @ 08:46:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

åh va mysigt med barn :) hur gamal är du?=) du ser ganska ung ut :) jag vill med bli ung mamma en dag :P

2008-04-14 @ 08:50:21
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0