Härligt ! :) Motion vad heter DUGA..

Har varit i Skurup o handlat nu , solen skiner ju som baréden. :) LOVE IT! Så det blev en rask promenad med Abtronicen! Kan meddela att det var falsk larm detdär med +3 kilo. Vågen var felställd märkte jag nu när jag vägde mig med kläder och då vägde jag 58 så det var inga plus at all. snarare minus ;)
Fick deklareringen igår , ska få tillbaka 112 kronor. :) Inga pengar men blev glad att jag inte behövde betala vilket jag oroade mig för! Vågade knappt öppna det , haha..

Har även hunnit köra till Ystad o köpa bromsbelägg till 4hjulingen , så nu är sambon glad :) Det är jag med! På toppen humör idag , måste vara vädret eller ngt :)
Såfort Miniprinsen somnar däruppe ska jag träna & torka golven däruppe som jag inte hunnit ännu , sedan när han har vaknat igen tänkte jag ut o spela lite boll. Har faktiskt köpt en fotboll till mig själv idag , aldrig fel med lite extra träning :) ! Dyyyyr var den också , femton kronor!!! :P

Nä nu ska jag gå o se varför min prins ligger o tjötar inu. Puss sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0