hektisk dag!

Har varit full rulle hela långa dagen. Nu sitter jag äntligen ner å tar det lugnt. Har ont i ryggen, blerk ! Imorgon blir det också en massa att göra , tyvärr. Ska till Tomelilla redan på förmiddagen , lämna kläder , hämta pengar , sedan till S å fika eller ngt. Jag kan ju inte , får väl ta mä mej soppan eller ngt?! =/ Sedan ska jag vara på min Lillebrors skola halv 4 å hämta upp honom för att sen hämta hantlar som jag ska låna :) Ännu mera träning!
Ovan på allt ska jag hinna handla också. Fy för morgondagen. Då vill jag inte vara jag ;)
Var meningen att jag skulle torkat golvena idag , men har helt enkelt inte hunnit. Måste ner en snabb runda i tvättstugan , sedan plums i säng !
Har faktiskt varit gott att äta kvällsmat idag . Gjorde en blandning med orange & röd paprika , majs & purjolök.
Till det tog jag faktiskt en knäckemacka med paprika på. Ngt tuggmotstånd får man väl ändå ha.
Annars blir jag galen!

Nej kära läsare.
Nu ska jag rusa ner i tvättstugan å sedan krypa ner under täcket o mysa loss med hjärtat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0