Hemmafru-sysslor

Läste hos en vän att glida runt i jamas hela dagen o dricka kaffe var hemmafru-sysslor. Så antar att jag är hemmafru idag :) Fattas bara chokladpralinerna mä, för det skulle man tydligen också smaska på :) Haha. För det är i stort sett vad jag gjort idag faktiskt. Men nu ska jag göra lite nytta genom att sätta igång en maskin disk o plocka undan all reklam min buse lekt med. Busen ligger o sover, den stackarn är helt slut idag. Usch, vill inte att ha ska vara sjuk, min älskling !

Visst är 4hjulingar häftiga, men betyder det att man tvunget måste gå o impulsköpa en sån för det ? ?
Det tyckte tydligen min underbara sambo , för det är precis vad han gjort. Gått o köpt en 4hjuling för sexton tusen. Säger bara ,  de rika de kan. Synd att han inte tycker det är lika kul att lägga ut pengar så att vi, hans familj kan hitta på ngt ist. O det var för dyrt att köpa en soffa, men BILLIGT o köpa en 4hjuling för sexton tusen.. Du milde.. Han går mig på nerverna !

     

Fikatajm i stan med Sofie
image98
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är inte den enda sambon som tänker som ja vet inte vad när det gäller pengar. Vet hur det känns!

2008-04-04 @ 18:40:42
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: Evelina

VA? Gick han och köpte en fyrhjuling utan att prata ens med dig eller? Då är väl soffa mycket viktigare :S. Hur gamla är ni?

2008-04-05 @ 15:07:24
URL: http://Robinsevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0