I förkylda tider....

Leo har haft hemskt svårt att sova idag, innanidag sov han bara en halvtimme knappt. O har inte kommit till ro förrän nu, min lille plutt. Tror det är kråkorna i näsan som sätter stopp för sovandet. Gav mig aldrig iväg o köpte en näsfrida -nässug idag, tyckte att Leo verkade bättre inatt då han inte vaknade fullt så många ggr som natten innan..
Bara att hoppas att han blir frisk snart igen..

Imorgon ska jag & leo köra o hämta min lillebror för han ska bo hos oss veckan som kommer. Så då blir det tidiga morgnar för grabben ;) Han ska ju åka med E och han går upp vid 5-6...

E provkörde sin 4hjuling igår. Usch, egentligen är jag så jekla avundsjuk. Den killen har ALLT. Han har sin Nissan 200 sx s13, fyrhjulingen, han har sitt jobb där han träffar en massa människor varje dag, hans kompisar finns fortfarande kvar o hälsar på honom..
Är avundsjuk på att han har ett så socialt liv o alltid "fullt upp". Kommer ngnsin mina vänner ut och hälsar på mig? Kan nog räkna ggrna på händerna då mina vänner har kommit ut hit o vi har bott här i snart 9 månader.
Menmen, ska inte vara negativ. Glad att han har sina vänner kvar iaf. Så att vi inte båda sitter vänlösa :P

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

tack =)

2008-04-05 @ 16:15:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0