Inga fler pussar?

Nu bär det alldeles strax av till Babyproffsen, Lindex och säkert nga fler butiker :D Tänkte bara skriva en rad här innan vi sticker.. Måste hälla på vatten på min skrotbil. Den dricker vatten som om det vore COLA. :0\

Jaha, nu har min man slutat ge mig en puss innan han kör till jobbet, inte hänt en enda gång den senaste månaden. Så nu ska jag vara glad om man får en puss i veckan? Ska det vara så? Är det verkligen bara nykära som får en puss ibland, en kram eller ett "jag älskar dig, gumman" ? Isf vill jag bli nykär igen, för fy17 vad jag saknar det !

Nä nu ska vi göra oss iordning, tänkte ta nga "Outfits-foton" idag, men får lägga in dem senare för Sofie väntar på oss, =)
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jaaaaaa! Varför ska jag alltid behöva säga; kan du ge Ludde gröten imorgonbitti? om jag inte skulle säga nåt är det självklart att jag ska göra det.. Om jag betedde mig som han gör, skulle jag få så mkt skit om att jag är en dålig mamma.

2008-04-03 @ 10:30:57
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0