Inte ert beskymmer?

Jag kan bli så frustrerad ibland. När ngn frågar varför jag går på diet , varför jag inte vill äta godis eller kakor då o då. "För jag är ju inte så stor" , som det heter. Men om jag vill gå ner till den vikten jag låg på före min graviditet. Ska inte jag få göra det då? Om jag vill träna o äta sunt , gå på dieter what ever. Då gör jag det. För jag vill må bra , och jag mår inte bra av att bära på dehär extrakilona. Jag har alltid varit liten å nätt , därför jag har fruktansvärt svårt att acceptera hur jag ser ut idag. Likadant som att jag inte kan äta precis vad jag vill längre , för det kunde jag innan jag blev gravid. Jag kunde äta godis 3 ggr om dagen 7 dagar i veckan om jag ville. Jag går nu upp i vikt av att bara titta på godiset . Det kan jag inte göra ngt åt . Men jag kan göra ngt åt hur jag ser ut , hur jag mår . Jag kan förbränna fett å gå ner i vikt . LÅT MIG GÖRA DET !

Kommentarer
Postat av: lenita

skit i dom, det är ett fritt land. det är förstås lackande med folk som lägger sig. men de gör nog kanske de tycker att du duger som du är :)

2008-04-19 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0