KRYPER!!!

Efter en massa gräl, sura miner och pinsam tystnad blev faktiskt minisemestern underbar. Först checkade vi in, älskling fick sin present, vi kollade lite vad där fanns m.m.. sedan gick vi ner mot färjorna (trodde vi, men vi gick fel,haha) :) så Ringö körde oss till hamnen också tog vi båten över. Åh, så billigt det var! 50 spänn per skalle tur/retur! Kom iland och otroligt nog träffade vi ett par som jag bodde tillsammans med förut, haha. En på tusen att man träffar ngn som man känner ju! Haha.. Sedan gick vi och kollade i lite affärer, in på ett café å drack ngn öl, snackade skit o hade allm

Min lilla älskling kryper på riktigt nu, nu är det inte "bara" ålning :) Vi var ute o grillade så kröp han på altanen för han orkade inte dra sej fram med tjocka overallen! Sedan när vi satt inne och åt så ställde han sig upp mot bordet o försökte sno pappas tallrik :) Haha, min stora kille, du växer så attans fort, knappt mamma hinner med. Det är så underbart att se samtidigt som paniken sprider sig i kroppen att tiden bara springer ifrån oss. Vill stanna tiden o alltid få ha dej hos mig min mysis! *Mamma älskar dig!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0