Leo slocknade nyss..

Efter ha myst i mammas famn o druckit apelsinjuice. Det hade tydligen samma effekt som välling? Haha.. De är bra roliga de små liven. Bara älskar att mysa med honom , han tillåter ju inte det särskillt ofta, min buse . Så man får passa på när tillfälle ges.

Jag ska väl snart ge mig ner i tvättstugan , hade det inte varit för mina onda lårmuskler skulle jag ha tränat. Men det får bli en promenad i eftermiddag i Tomelilla istället. Inte så tokigt det heller faktiskt ! Måste städa här hemma också. Men känner inte alls för det , jag vill ut i det härliga vädret . Sitta på ett café o njuta av en sommarpaj eller ngt! Åh , så härligt det hade varit , men det tillåter varken dieten eller plånboken. Är fattig som en kyrkoråtta. BLEH! Ska ringa FörseningKassan o fråga om barnbidraget kommer på fredag el måndag? Har varit så olika!

Hur är det för er? Om utbetalningsdagen är en söndag , får ni då det på fredagen eller måndagen? 


Det är helt sjukt , jag kan inte sluta tänka på  M A T !  Det är så jag bli tokig !
Hamburgare , Korvstroghanoff , Lasangette , Kycklingsallad , Godis i alla dess smaker å former !
Åhh ! Överallt ser jag bara GODIS & MAT , läser jag en blogg skriver de självklart om detta också..
GUD. Idag är INGEN bra dag. Jag behöver motivation!


HUR SKA JAG KLARA MEJ UTAN DESSA HÄRLIGHETER I 5 DAGAR TILL?!
Jag behöver pepp , pepp å åter PEPP..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Halkat in på din blogg, mysig! Om det är till nån tröst så har jag också börjat dra ner på div käk och godis och resultatet är givetvis att jag är så sugen så jag kan dö på chips, dip och allt möjligt annat. Gahh! Så, pepp till dig från mig! ha en bra dag!

2008-04-17 @ 12:45:00
URL: http://johannabohlin.blogg.se
Postat av: mezzie

hej
1Halkde in här :-P
Och ang barnbidrag så utbetalas det alltid fredag OM det infaller på en lördag eller söndag.
Det rä visst det enda bidraget som betalas ut så...
Ha en trevlig dag!

2008-04-17 @ 13:49:17
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0