Mamma vill ha kärlek!

På både bra & dåligt humör idag. Det är ju toppen väder och har spenderat hela dagen ute och funderar på att sätta Miniprinsen i vagnen igen o gå en sväng. Älskar sol :)
Men är beskymrad över vilken "kärlek" jag lever i. Jag vill bli sedd, omtyckt, älskad och saknad. Tycker detta är så tråkigt, efter 1.5 år ska man tydligen inte vara "nära" längre, hur blir det då om femton? Sover vi i separata sovrum då kanske? Usch, blir så nedstämd av sånt !

Ah, till ngt positivare. Har spenderat dagen ute som sagt, med Sofie och min Underbara kille som inte sov på hela tiden. Inte förräns vi kom till p-platsen o skulle köra hem :) Han har varit pigg o glad hela tiden, min stjärna !
Fikade och gick i affärer.

Idag har Leo fått :
*Body från babyproffsen
*Nalle-puh juice/vatten flaska fr babyproffsen
-Libero up&go paket som innehöll ;
*
boll (bäst av allt !)
*engångshaklappar
*up&goblöjor
*kupong till gratis 2pack sockar =)

Jag är supernöjd ;) O Leo också, fast inte för tillfället. Han vill inte somna, är nog en aning övertrött, min prins..

Kommer bilder senare  från idag :D

Ni som läser, vilka är ni? Skriver ni själva bloggar? Skulle varit kul att veta ! :*

Nu ska jag gå o hjälpa min miniprins att somna, puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0