MAMMAS VILDING

image82


Oj, vilket äventyrshumör min vildbebis är på idag :) Nu har han lärt sig att använda leksakslådan så att han kan sätta sig upp och ställer sig halvt upp, lite vingligt men ändå! Som han kämpar!
Har faktiskt tränat iaf, det regnade när vi skulle gå ut så vi struntade i det. Så nu har jag till&med dammsugat och snart ska nog Leo vila middag, han gäspar redan ;) Inte konstigt med alla äventyr....


  Klappar mammas mage ;)   /\  
   Letar leksaker :)
 jagar kameran !    en ängel... :)   (med mammas diadem)
     hittat en fläck på golvet?

  envisas med att stå, "jag kan själv" :) :) :)        Slutkörd !

Nu sover han middag och jag ska köra en snabb runda på Orbitreken o sedan lägga mej i solariet. GÖTT.
(Ni ser btw på nästsista bilden hur fin han blev i joggingsettet från mormorochmorfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0