Missförstånd.

Tror det blev lite vajsing i vad jag skrev om min sambos nya köp. (4hjulingen)


Evelina om Hemmafru-sysslor

VA? Gick han och köpte en fyrhjuling utan att prata ens med dig eller? Då är väl soffa mycket viktigare :S. Hur gamla är ni?

Alltså vi har redan en soffa, vi har bara snackat om att skaffa en ny, så att ni inte tror att han gick o köpte en 4hjuling så att vi nu står utan soffa. För riktigt så jäklig är han inte HAHA.. Fyrhjulingen hade tydligen inte heller kostat sextontusen som jag skrev innan, hans kostade 7500. Det är klart mkt pengar men orkar inte bry mig om det. Det är hans pengar och det är han som jobbar för dem.. (Och vi är 18 & 20 år..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0