Nu känns det lite bättre..

När min underbara son slog upp de stora blå efter sin tupplur blev jag på bättre humör. Fick busa å leva jävel en stund. Sedan tog Emil över busandet o jag tog en härlig dusch. Så på det stora hela är humöret bättre.
Körde till affären, utan att handla ngt godis! Köpte bara till imorn , då jag ska få äta kött ! Nötkött då såklart. Ska äta nötfärs & lövbiff :) Dock inte samtidigt :)

Innan jag plumsar i säng ska jag ha hunnit äta minst 4 bananer å dricka minst 3 glas lättmjölk. Heja Maggan !
Ska käka lite soppa sedan göra lite nytta efter det slänga mig på soffan en stund å sedan lägga mej tror jag. Skönt att få sängen för sig själv :) Hehe..

Här kommer lite bilder från dagens bus med min Piratbebis ! :) :) :)

Tuffingen kan stå :)

image140

Förbannat söt i sin nya képa :)
image141

Leker med dammugaren
image142

Leker med sin lek-kub. Myyyyycket omtyckt !
image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0