Nu ska jag pröva en ny diet!

Fick tips från mamma om en diet från Huddinge sjukhus. Där man i stort sett lever på soppa. Ena dagen kompleterar man med grönsaker , kokta eller råa. Andra får man äta massa frukt , och så fortsätter det under 7 dagar. Min mamma gick ner 2.5 kilo & 4 cm (GRATTIS) och då fuskade hon med att äta "vanlig" mat en dag , kakor o lite sånt gott ;) Plus att hon inte tränade då. Så detta ska prövas ,  åt en stor frukost idag då det är sista normala målet på 7 dagar .. Grejen är den att jag oftast är skeptisk mot dieter och sånt men denna låter vettig, man äter ju vanlig , nyttig mat och då är det nog mindre risk att man går upp efteråt eftersom man inte gått på ngt jekla pulver el så.

Är det ngn som är intresserad finns recept och schema här och kan laddas upp här på bloggen!


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

den där bilden på bananen är så häftig

2008-04-15 @ 08:56:03
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Sophie

Jag är väldigt intresserad av den dieten som du ska gå på. Kan du lägga upp schemat på bloggen eller skicka den till min mail? :)

2008-04-16 @ 13:00:03
Postat av: Michaela

Jag skulle gärna vilja ha receptet =D
Och tack för kommentaren, alltid kul när nån ny läsare hör av sig!

2008-04-16 @ 13:36:41
URL: http://elvinsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

ja ladda upp

2008-04-16 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0