påkörd fågelfan.

jekla fasan! springa rakt ut i gatan , korkade jävla fågel. fick vända o putta den åt sidan. bleeeeeh , räligt!!

Min lilla son är inte alls nöjd , han fick iaf hostmedicin för förkylningen har inte gett med sej ännu , bröt inte riktigt ut förrän igår. Så hoppas den försvinner nu! Ska försöka hålla mig hemma så mkt jag kan förutom promenader o handla o så. Men inte träffa massa bebisar tills dess att han är HELT frisk. Min plutt..

Tror nog att han kommit till ro å somnat däruppe , ska upp o kolla sedan ska jag ställa mig på orbitreken med abtronicen o förbränna fett mkt kalorier hade jag tänkt ;)
♥ Skänker en tanke åt Engla å hennes familj. Det är sånthär som inte borde få ske.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0