Planer för dagen..

Min son har fortfarande inte hittat tillbaka till sitt glada o spralliga humör. Lite små kinkig mest hela tiden, men så kan det vara ibland. Han ligger just nu o nannar middag, har gjort det i lite mer än en halvtimme , så jag har städat köket o plockat disk. Så nu kör vi en maskin disk! Har lite småplock kvar sedan är det "bara" övervåningen kvar. Men den tar jag imorgon, resten av dagen ska jag träna o kolla in en nyinköpt träningsdvd ,  köra och handla blöjor & välling , busa med min älskling , laga biffstroghanoff och sist ta en lång kvällspromenad !
Tränade ju inte i lör & söndags men det är OK, var ju faktiskt på semester och dagen efter ville jag bara mysa o busa med min lilla prins som jag saknat så mkt. Då ställer man ju sej inte o tränar, nej,nej...!

Någon som har tips på bra & nyttig mat ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0