QOURNLASANGE

Jag gjorde lasange på Qournfärs & Paprika igår. Mm, till det sallad på isbergssallad, gurka o sockerärtor. Älskar sockerärtor! Jag tyckte det smakade som vanligt, alltså supergott. Det var bara min sura, negativa sambo som skulle på o klaga. SOM VANLIGT! Det var tydligen både dyrare o ONYTTIGARE. Han har 0 koll.. Tydligen så använde Anna Skipper bara Qournfärs för att alla inte åt kött som var med i programmet. PUCKO!!!!
Så som han har varit de senaste dagarna vet jag inte om jag har så stor lust till att åka iväg med honom. Så jävla negativ, jag bad honom att sola. - Ohh VARFÖR DET?! Varför inte bara vara glad att jag har fixat så att vi ska göra ngt kul tillsammans istället? Men men, det är han som får sitta där som ett vitt lakan när jag är brun i bubbelpoolen. Menja, nu är det bokat så.. Det är väl bara att bita ihop.

Usch drömde att jag gjorde ett graviditetstest inatt, det blev positivt! Inte bra, inte bra..

Nä nu sover min stjärnbusis så nu ska jag träna åttahelvete. :) Sedan blir det Qournlasange o massa sallad till lunch!! :) :) :)


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

åh, jag har inte ens någon bok :( ska försöka fixa det! :)

2008-04-02 @ 11:35:55
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0