Sen påskpresent.

Ja, det ska jag få idag av min mormor o morfar. Mamma hade inte haft tid att köra och hämta den. Funderar att köra till mamma idag när de kommer dit. De träffar ju inte Leo så ofta, fast o andra sidan vill jag spara på bensinen oxå. Det är ju inte så billigt o köra till mamma precis.. SUCK!!
Får se hur det blir.
Nu ska jag iaf träna och sedan dammsuga och kanske hotta in en tvätt..

Leo har äntligen börjat ta mackbitar o ÄTA dem, innan var de bara roliga leksaker :) Börjar försöka krypa på riktigt nu.. Han har ju ålat sig jätte länge och ställt sig på alla 4 o gungat o så. Men nu ställer han sig på alla 4 och drar försiktigt fram benen. :) Ja, det dröjer nog inte länge förräns han står själv heller. Han börjar bli ATTANS stadig nu! Min lilla pojke håller på att bli stor... :S

Nä nu ska jag göra ngn nytta här :) TJAO!

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0