Sista dagen på soppdieten!

Underbart , det är äntligen sista dagen. Åh , som jag längtat !
Idag är det fullkornsris + grönsaker&frukt + soppa som står schemat ! Vet verkligen inte hur jag ska kombinera det för att det ska bli ätbart , än mindre GOTT? Mamma brukade tydligen lägga riset på soppan , hm . Ja , jag får väl la testa det !

Idag är ju som sagt sista dagen , därmed också "sista chansen" till att motionera o förbränna fett innan vägningen. (imorgon bitti) Så det är i stort sett vad denna dagen ska användas till. Motion och fettförbränning. Än sålänge har jag bestämt att vi ska gå till Skurup och handla istället för att köra. (Det blir 1 mil ca) Då ska jag även ha Abtronicen på magen och musik i öronen. Då går det med en jäklans fart ! :) Idag känner jag mig pepp ! Snart är det över !
Träna ska jag också göra , minst 30 minuter . Blir tufft att få ihop med denna piratbebis :) Men , det får gå !

Han drar ju sig som sagt upp mot allt , och då menar jag allt ! Och att han trillar då behöver jag ju säkert inte informera er om . Funderar starkt på att köpa en sådandär hjälm när pengarna trillar in. Välbehövligt, för han är då mer vild än tam min stora , lilla kille . . Tänk så fort tiden gått , för bara några veckor sedan var man rädd att han skulle trilla om han satt själv , nu sätter han sig själv och kryper och går mot/med grejer. Det är inte klokt vad det har hänt saker på ingen tid alls. Vill bara stanna tiden , åh min älskling ! Mamma älskar dig å beundrar varje steg du tar mot den stora världen , läskigt blir allt man inte kan "skydda" dej ifrån så småningom !


Nej , nu kräver min son lite bus & uppmärksamhet !
Upd senare och imorgon blir det ..... vägning & sammanfattning av dieten !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0