slänger med mammas tidningar..

hm, min underbara lilla son håller på att göra mamma tokig. han är nog på ett riktigt rethumör verkar det som. när jag plockade ut/in ur diskmaskinen skulle han till varje pris stå o slå på den , men det gillar inte jag. de finns ju de som har vält. och ugnen är ju också ngt som han bara måste dra o slita i . hm, vi har ingen sån "stopp" utan kan öppna den utan att hålla in en såndär knapp ni vet. så nu står där ett kvastskaft sålänge. ska till elektulux o fixa en sån "knapp" innan jag blir tokig, inte så jäkla häftigt om den är igång o han får upp den. NEJ TACK !
Men ändå så är han det mest underbara som finns, han sitter o pratar i köket o det finns ju inget härligare att höra. (även om jag vet att han har dragit ut all reklam o att det är dem han sitter o snackar med) ;)

Ska även till mamma tror jag , fast jag vet inte. Går så jäkla mkt bensin ! Men skulle behöva lämna ett papper på banken i Tlilla också........ Nä, jag tror jag tar det nästa vecka när kontot är lite gladare ;) Hoppas mamma/mormor inte blir allt för ledsen då då.. Men måste iaf till Ystad och köpa blöjer på Willys, mkt billigare än på coop här i skurup! kanske ta en promenad i stan också?! får se..
borde vara jätte glad å nöjd idag, men det är jag inte?! känner mej bottendeppad å lättretlig. hoppas det blir bättre framåt dagen.

Nä nu ska vi till willys å köpa blöjer å GRILLKORV ! :)

- Vad ska ni göra idag?!

Glöm inte kolla mitt dietresultat inlägget under !

Kommentarer
Postat av: Marie

ja, 2 stycken arbetskamrater dog i en olycka i lördags =/

2008-04-23 @ 11:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0