Sliten mummy..

Har kört ca en halvtimme på Orbitreken , vet inte säkert då jag inte tog tiden =/ Hm. Sedan gjorde jag ca 40-45 situps , 10 armhävningar  p l u s  att jag gick till Skurup o handlade (1 mil ~) O efter promenaden satte jag mig på trappen o tog en välkomnad kopp kaffe medans leo nannade en stund i vagnen. Fy alltså, guld att sitta o mysa i vårvärmen :) Lite senare kom Emil & Ronny hem, då gick jag o Ronny o Leo en runda i trädgården plockade blommor o så :) *påskliljor*
Blev pytt-i-panna idag, snabbt o enkelt, perfa idag när jag var slutkörd.. Så nu sitter vi här, har badat Lilleman o han slurpte en flaska välling o somnade gott. Min fina prins, älskar dej mest av allt ! ;)

Imorgon ska jag antingen köra till Tunnby eller så ska Tunnbyflickorna komma hit, får se vilket det blir. Jag hade gillat om de kom hit då min bensintank börjar bli lite torr i ena kanten hehe.. Får fråga honey annars om jag får låna Jetkortet..

Ska berätta om vår minisemester för emil ikväll med. för givetvis så har allt lyckats ta slut här hemma denna månaden när vi ska iväg. ja, varför inte?! så ska fråga om han har nga slantar o lägga ut, men det ska nog inte vara nga större problem när han får reda på vad vi ska göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0