slutresultat av dieten!

För er som inte läst förut så har min vecka sett ut såhär....

Onsdag: Fruktdagen. Bra frukt (dock inte banan) och soppa
Torsdag: Grönsaksdagen. Bara grönsaker och soppa. (Fuskade med kycklingsalladen)
Fredag: Frukt och grönsaksdagen. Både och plus soppa.
Lördag: 5 - 8 bananer & 5 - 8 glas lättmjölk. Soppa.
Söndag: Kött ! 280 - 340 gram nötkött plus 6 tomater. Soppa.
Måndag: Kött(!) och grönsaker. Soppa.
Tisdag: Mörkt ris , grönsaker & soppa.


Jag tränade ca 4 gånger denna veckan (Orbitrek) plus att jag gick till Skurup (1mil) 2 ggr med abtronicen.
Skulle tränat mer om jag inte sträckt knät i början på dieten.

Jag fuskade även med att jag tog en knäckemacka om dagen till soppan.

Resultat :

Startvikt :
58 kg
Slutvikt : 56 kg
Startmått : 82,5 cm
Slutmått : 79 cm



Jag är väl inte helt nöjd med resultatet men 2 kilo är väl helt ok om man fuskat med maten ? Tycker jag.
Men detta är nog ingenting jag kommer göra om , iaf inte på ett tag. Jag kände mig enormt sugen på ALLT. Vilket gjorde att nu när jag " får " äta vanlig mat igen. Är jag sugen på precis allt, " skulle kunna äta en häst " som man brukar säga..
MEN något som var himla positivt var att brösten blev en aning fastare av denna kuren. Mäkligt nog. Jag trodde först att det var rena rama inbillningen, men så kommer jag till mamma och då säger hon samma sak.
:)
Och det är inte fel ju. :)
Den bästa metoden är nog trots allt att ta det suxesivt , träna å hålla igång också tänka på vad man äter. Iaf för mig. Har man ett sådant förbud mot allt i stort sett blir man också sugen på allt.
" Man vill alltid ha det man inte kan få. "

Men visst råder jag er till att köra den , den rensar ju ut skit ut kroppen och man går ju faktiskt ner av den. Men vissa så tar suget slut av den . Mamma har börjat sin 3e vecka och hon mår fortfarande bra och är inte direkt sugen på ngt . Och hon har precis som jag alltid älskat godis o mat i " stora lass "

Har foton från när jag började träna med orbitreken , tänkte jämnföra med dem å se skillnaden(?)
 Det kändes bara så härligt att komma längre ifrån 60 sträcket !


Kommentarer
Postat av: Catrin

Mhm... så gick det!!! =)
Har du provat viktklubb.se
Visserligen kostar det en 100:- i månaden men det funkar jättebra, fast du kanske inte får gå me där om du har BMI normalt!!!
Ha d!

2008-04-23 @ 17:07:11
URL: http://pinkycatrin.sprayblog.se
Postat av: Erika

Grattis till resultatet. Härligt med några kilo iaf :)

2008-04-23 @ 20:45:37
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0