snålt med tid..

ja det har jag minst sagt haft , emils lillasyster är ju här på besök .. hon började tydligen sakna mamma igårkväll vid läggdags o jag fick inte sova förrän klockan var 4-5 imorse. sen vaknade leo en sväng vid 6 tiden men somnade om o gick upp kl 9 (tack å lov gick han inte upp klockan 6 ! )
är totalt slut , vill bara få schyssa hem henne så jag kan få gå o vila med min son.

löning kröning imorn , underbart ! ska lämna in lite kläder på second hand o se om jag kan tjäna ännu mera pengar :D nä nu måste jag få dricka mitt morgonkaffe så jag piggnar till . . . . usch vad jag tycker synd om mig själv

Kommentarer
Postat av: Erika

Imorgon börjar vi. Håll tummarna för oss. Hur är det egentligen tänkt man ska äta. Är det soppa 3ggr/dag eller hur har du lagt upp det? Kram

2008-04-27 @ 20:17:43
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gammal är lillasystern?

2008-04-27 @ 22:13:54
Postat av: Erika

Då är snart första dagen över. Har väl gått ganska bra. Soppan är lite sådär tycker jag men hade kanske lite för mycket vitkål i. Men vi får kämpa på. Får se hur det går.. Ha det gott!

2008-04-28 @ 19:25:17
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0