Snart godnatt.

Jag o ronny o leo har varit ute o gått en runda i Slimminge med :) Så blev lite motion fastän jag inte hunnit träna idag. Får göra det imorn! Har precis ätit middag, kött med pommesgratäng. O fytusan vad gott det blev ! =)
Annars har vi mest sparkat boll med Leo, han blir nog nästa Ronaldo. Riktigt duktig för att vara 8 månader.. Sötnosen.. Är så jekla trött, mett o trett.. så snart ska vi krypa ner under täcken o nanna kudde.. Sitter o snackar lite med sara på msn men får nog säga godnatt nu för ögonlocken börjar hänga rejält nu.. :P
så godnatt bloggen o ni som läser den.. pusshej.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag blev jättenöjd! :)

uh, jag är så himla nervös, haha.. :)

2008-04-07 @ 09:37:21
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

ja jag tror dom har nya stooora bilar på min skola också, usch!

2008-04-07 @ 09:50:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0