Snart påväg....

Leo börjar nog kvickna till uppe i sängen. Han somnar roligt nog alltid med rumpan i vädret nu förtiden ;) Han är en riktig sötnöt. Antar att jag får lugna ner min p.s.död-fobi nu. Det är ju inte mkt att göra åt att han sover hullerombuller nu.

Snart ska vi packa ihop oss för en tur till Tomelilla (idag igen) ska till min mammas vän o köpa lite begagnade barnkläder för 10 kronor plagget av henne. Leo behöver verkligen kläder och när jag handlar i affärer blir det "konstigt nog" alltid så mkt pengar i slutändan =/ Antar att jag inte är den enda. Haha.. Så nu får det bli lite begagnat så kan man köpa mera på samma gång. TOPPEN!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig efter en träningstur. Blä för att träna med snornäsa. FY!
Usch, har mensvärk men ingen mens? Ska ju inte ha ngn heller pga p-sprutan så? Hoppas det går över snart. Får sno en ipren hos mamma!

Nu kallar min son på sin mummy , ses !

Leos nya sovställning. :)
image79

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hur gammal är Leo? Ja, men bara man kommer igång och tränar brukar sötsuget ge med sig sen också. Lycka till :)

2008-04-01 @ 12:37:28
URL: http://bellasbabbel.blogg.se
Postat av: Erika

Haha, barn är roliga. Dom sover på alla möjliga konstiga sätt. Det där kan ju omöjligt vara bekvämt :P Hittade till din blogg idag och vill tacka för en bra blogg. Den kommer läsas varje dag :)

2008-04-03 @ 15:35:36
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0