snart säger jag godnatt

är helt slut.. har precis ätit , torkat golven & målat naglarna (för å va fin på lördag) .. Använde abtronicen under tiden jag spelade boll med Miniprinsen :) Är alldeles mör i kroppen så jag bara längtar efter att få krypa ner o mysa under täcket... hoppas att min sambo inte är sen på att lägga sej han heller, tråkigt att lägga sig själv.
leo sover iaf nu o hoppas verkligen att det håller i sej för imorgon ska vi gå en morgonpromenad till skurup , tvätta , städa och ta i itu med rentvätten däruppe... suck.. måste försöka hinna med lite bus i trädgården också och se om det finns ngn lekplats i skurup?! ovan på allt måste jag ringa en del viktiga samtal så det är fullt schema hela dagen!

nä nu ska jag hoppa ner i sängen omedelbums!! puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0