SuperduperDUNDERglad :)

Nu är det bestämt, Leo ska få ny, ordentlig vagn! Min sambo var då inte svår övertalad. Gud som jag längtar! Han sa att vi skulle ta det nästa månad, men jag ska fråga om vi inte kan ta av pengarna på banken o sedan sätta tillbaka pengarna nästa månad. *Hoppas hoppas*

Vi har spelat boll, Leo o jag. Han är faktiskt duktig, blev helt förvånad när jag insåg att han faktiskt sparkade på bollen. Det ser ju bara för kärt ut. Först gick jag o höll honom uppe eftersom han inte kan gå själv, men sedan satte jag honom i hoppgungan så sparkade vi till varann ;) Tänk va tiden rinner iväg o pojken min bara blir större o större..

Han ligger just nu i sängen o håller på att somna, tror jag (peppar peppar!) Tror han har lite feber inu, så somnar han inte får han nog ha en "supp".. Blir då inget kalas ikväll, känns inte som att det är så smart att Leo ska få hennes baskelusker en gång till. Det gör ju inte att han blir frisk fortare precis. Så vi stannar hemma. Emil kanske ska dit, vet inte riktigt..

Nej nu ska jag gå o göra en kopp kaffe, mm..

Önskar jonna ludde o magnus lycka till på luddes dop idag :) Detdär med dop var så mysigt tyckte jag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0