svar till "pia"

pia om Tankar om familjelivet.

nej du är ikke krävande eller elak. din man är omogen. ärligttalat så känns det som som ni skulle kunna ha det bättre utan honom när jag läser din blogg


pia. om Kärleksbeskymmer....

har du testat att berätta för honom hur du känner? gillar din blogg föresten

svar ja jag har prövat att prata med honom om hur jag känner, men ibland är det svårt att "göra sig förstådd" & få ut vad man vill av att berätta. Men det har blivit bättre på senaste så jag hoppas att det fotrsätter i den riktningen!
tack för din förståelse, det behövs i tuffa tider! :)

pia om Min graviditet

vad mysigt det lät. tog det slut mellan er mitt under grav.? skönt att i hitta tillbka till varandra. har du skrivet en förlossingsberättelse?

svar ja det tog slut under nga timmar. men som sagt hittade vi tillbaka, o tur är det för jag håller verkligen honom varmt om hjärtat! även om saker o ting inte alltid är som man skulle vilja..
nej jag har inte skrivit en förlossningsberättelse.. är det ngt du skulle vilja att jag gjorde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0