Tunnbyflickorna...here we come!

Oh, vad jag vill att det ska bli lördag nu, berättade för emil igår, och otroligt nog.. INGA KLAGOMÅL what so ever! Inte illa pinkat för mr piekkari.. Han ordnade till&med schyss så att jag slipper köra dit&hem. LOVELY!! Så nu känns allt en aning bättre. Himla skönt är det..

Leo är som vanligt på sin dagliga morgon-upptäckar-runda.. Just nu ska han bestiga undre bordsskivan till bordet =) Han har sovit hela natten efter en massa krångel med att somna.. Sen gick vi upp 8.15 ca.. ställde faktiskt klockan idag så att vi inte skulle sova för länge för då hade det antagligen blivit samma visa ikväll igen.

Idag ska vi köra till Tunnby, fick låna emils Jetkort igår, så om 1 timme 2 sticker vi.. Ska bara hinna träna o så först. Är sååå mör i kroppen efter allt igår. Men det är bra, då ger det resultat ju! 

Leo älskar dörrar, eller egentligen allt som är i trä. Han svänger med dörrarna hela tiden , bra är ju att han inte stänger utan slår den mot väggen så då klämmer han sig inte.... ÄN! Får nog köpa sånt klämskydd så att det inte händer en olycka..

Nä nu måtte jag träna lite, när jag druckit upp min kopp kaffe, ska läsa mina "dagliga" bloggar mä ju..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har en dotter i den åldern med. Allt är såå mysigt! Hon är lätt att natta, men nätterna har börjat bli ett problem hos oss. Hon vaknar och är otröstlig:-( Jobbigt, men det går väl över...
Kram

2008-04-08 @ 09:34:53
URL: http://JennieMarie.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-04-08 @ 09:36:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0