Tveksamt?!!

har kollat på talang 2008 , skitkul! hon var riktigt grym som imiterade en bebis.. :)
min sambo har varit en riktig jävla surmule idag , så jäkla trist . spec när vi ska iväg imorn! satt o somna framför datan med , inte klok! aja, bara att hoppas att han vaknar på rätt sida imorgon.. ska snart gå o lägga mig , ska bara packa ner lite saker så man slipper göra allt imorn. har liksom inte hunnit göra märkvärt mkt idag. leo har velat ha mamma alldeles för sig själv ,  o så kan det få va när han är "sjuker". min älskling!

nä nu ska jag snabba mig o göra klart sedan plumsa i säng hos min suris!! hoppas leo vill låta mamma sova inatt så man är riktigt utvilad o på gott humör imorgon! o hoppas V E R K L I G E N att det är gött väder imorn ,  ser tveksamt ut ikväll , pissregnar ju!
håll tummarna för oss ;) wish us luck! kiss and goodnight sweathearts..

tack för alla söta kommentarer om min prins btw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0