UppesittarNATT.

Jafy, Leo ville inte somna igår, inte ALLS. Han var alldeles ifrån sig, superledsen. Rapade , fes , kräkte. Så antar att jag nog råkat ta ett mått för mkt av vällingen. Är ju fullkornsvälling nu så hans mage kanske är lite extra känslig.. Han somnade inte förrän vid 22-23 sedan vaknade han vid 00.30 av att hans näsa bara rann o rann. Så det blev nässug, men vaknade en gång i halvtimmen från halv ett tills 10 imorse. Så man är lagom trött o sliten.
Stackars min pojk, dumma ** som inte kunde berätta att ** var sjuk ännu, så nu sitter man åter här med en förkyld son.

Var ett jäkla rabalder här igår. Finns det ngn surare än min sambo? Är så förbannat TRÖTT på hans jävla humör...

Idag händer ingenting! Ska bara städa o tvätta lite, men mest mysa med min lilla sjukling. Inte för att han är på mys humör nu, för han ska bara busas nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0