utedag...!

Ska snart ut i trädgården med Leo , busa lite med bollen tänkte jag eftersom att det inte blev ngn gungning idag. Alla 3 var trötta o hungriga när vi väl kom till Ystad. Och jag hade en jekla huvudvärk som inte verkar vilja ge med sig.. Så vi körde hem o gjorde kyckling/paprika/majs röra med fullkornsmakaroner! GOTTI-GOTT-GOTT

Leo har fått hosta nu också , verkar bli mer o mer hes. Hoppas verkligen det går över snart, för han är inte alls samma glada kille. Verkligen "toppen" nu när morbror är här o vill busa med honom!
Varje gång Leo vaknar uppe i sin säng nu så ställer han sig helt upp o "kallar på" mamma/pappa. Det är ju bara det att han inte vet hur han ska sätta sig ner sen utan att slå sej.. Sötnöten!
När han står på alla 4 försöker han ställa sig upp helt men det går än sålänge bara när han har ngt att hålla i, som låda, sängen eller mamma (el ngn annan)

Nu när Leo är sjuk blir han så mammig. Inte en sekund vill han vara själv utan mumy.. Visst älskar jag att vara med min son, men är man van vid att inte behöva bära & bära & bära så kan det bli ganska tufft , spec för ryggen. Han är ju "tyvärr" inte så liten längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0