Utedag

Har inte haft tid att blogga ngt vidare idag. Var ute största delen av eftermiddagen, var först på Willys sedan hem o busade å spelade boll i trädgården. Efter det blev det en promenad till Slimminge, åh gud så skönt det var ! Ahhhh.
Solen strålade och värmde hela ansiktet å när man kom in i byn blåste det inte heller. Ännu bättre ! :)
Resten av eftermiddagen tillbringade jag genom att städa , dammsuga och kasta in en maskin tvätt+hänga tvätt.
Lilleman har just kommit till ro efter en massa bråkande med mamsen ;) Aja , sånt hör till !
Min stora man är iväg (som vanligt) är hos ett par kompisar tror jag. Suck.. Vet inte när han kommer hem så jag hade tänkt göra lite kycklingwok , äta , sola , få E att hjälpa mej vika tvätt när han kommer hem . Sedan duuuuscha ! :) Blir inget Greys Anatomy för mej idag tror jag. Finner inte tid till det !

Köpte förresten Huggins upp&go blöjor idag , får la se om de är bra ? Frågade hon i kassan , jätte trevligt tjej btw. O hennes son hade inte kunnat ha dem , sov inte bra på hela veckan . Hoppas Leo kan ha dem !

Någon som testat ? !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0