vikt upd & svar.

 Sara om en liten liten busunge... :)

Söt liten kille du har..lycka till med allt!


får svara här eftersom du inte lämnade bloggadress/mail :
tacksåmkt, sånna här kommentarer värmer så mkt ;)


  image133
Nu är min sötunge trötter, busat som en tok ! Dragit ut tidningssamlingen , rivit ner saker från bord , busat med "leksakskuben" o trillat en massa. Han trixar o har sig , min lilla stuntman! Ja, annars lär de ju sej tyvärr inte vad som går att göra å inte. Thats life.. Så nu nannar han uppe i sin säng.
Min älskade , underbara piratbebis :)

Håller på att koka min soppa nu å gud vá gott det doftar.. MM.. Luktar lantkök i hela huset tycker jag ;) LOVE IT!
Längtar tills den är klar å jag får smaka , smakade ju hos mamma igår o den var riiiiktigt god. Hoppas min smakar lika gott då då.. Ser framemot att få ställa mig på vågen nästa onsdag! :D Ska träna så mkt jag bara kan!!

ViKT UPD:
Startvikt
: 71 kg (juli -07)
Målvikt:
53 kg
Nuvarande vikt:
58 kg
Träningsformer: Orbitrek Elite (crosstrainer) , Abtronic vid promenader o hushållssysslor , Situps & Armhävningar & Promenader !
Kost: Inte perfekt men bättre o bättre. Äter mkt kyckling, sallad , fullkornspasta å grönsaker. Dock för mkt av sötsaker , korv o bacon =/ För lite frukt & vatten!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj vad duktig du har varit! Funderar oxå på soppan men kör med viktklubb nu o är kanske inte bra att blanda...

2008-04-17 @ 17:31:32
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0